Časté dotazy zákazníků

...co dělat když aneb seznam nejčastějších zákaznických dotazů ohledně vrácení a výměny zboží, placení, ceníku dopravného a podobně

1) PLATBA OBJEDNÁVKY - OBJEDNAL/A JSEM SI ZBOŽÍ NA DOBÍRKU, ALE ROZMYSLEL/A JSEM SI TO A CHCI HO ZAPLATIT PŘEDEM NA ÚČET.

Samozřejmě to možné je a velmi rádi Vám vyhovíme, ale je nutné nás o tomto rozhodnutí informovat - klidně odpovědí na potvrzení objednávky. Náš systém je nastavený tak, že se s bankou automaticky párují pouze platby s příznakem "převodem na účet" a platby "GoPay". Objednávky s příznakem "dobírkou" se pak s bankou nepárují a automaticky se do systému PPL importují jako dobírkové, tedy s platbou u zákazníka. Pokud nás o změně platby nebudete informovat a my na to náhodou sami detektivní prací při kontrole účtu nepřijdeme, tak po Vás kurýr bude chtít zaplatit Vaši objednávku znovu. Proto prosíme, aby jste si dobře rozmysleli způsob platby, popřípadě nás včas informovali aby jsme předešli oboustranným zmatkům.  

2) OBJEDNÁVKY - JE MOŽNÉ OBJEDNAT SI ZBOŽÍ TELEFONICKY NEBO PROSTŘEDNICTVÍM E-MAILU?

Bohužel těmito způsoby není možné si zboží objednat, objednávky se považují za přijaté pouze formou standartního objednání přes košík na našem webu, tento způsob objednání je velmi jednoduchý a intuitivní a není potřeba se ho bát ;)

3) OSOBNÍ ÚDAJE - PRO JAKÝ ÚČEL VYUŽÍVÁME VAŠE OSOBNÍ ÚDAJE?

Vaše osobní údaje, které jste zadali do objednávkového formuláře používáme pro komunikaci s Vámi, dále pro zpracovávání Vašich objednávek a pro tento účel je dále předáváme třetím osobám, tedy dopravcům a poskytovatelům bankovních služeb, kde jsou považovány za důvěrné. Osobní data v žádném případě nezneužíváme k prodeji třetím stranám a ani jiným způsobem je neposkytujeme ke komerčním účelům. Více o chraně osobních údajů se dozvíte zde.

4) DOTAZY NA SOCIÁLNÍCH SÍTÍCH - PSAL/A JSEM VÁM, ALE NEMÁM ŽÁDNOU ODPOVĚĎ...

Na dotazy na sociálních sítích nejsme schopni reagovat okamžitě ve dne, v noci - jsme v prvé řade malá rodinná výrobní firma, ne klasický e-shop a i my - jako každý jiný - chceme trávit volný čas mimo práci s rodinami. Pokud potřebujete poradit a odpověď jste nenašli tady u nás na webu v poradně, tak nám napište na mail objednavky@motopradlo.cz

5) DOSTUPNOST ZBOŽÍ - CO ZNAMENÁ "SKLADEM, U VÁS BĚŽNĚ DO 3 PRACOVNÍCH DNŮ"?

Takto označená dostupnost zboží znamená, že materiál ze kterého je zboží ušito je skladem a každá objednávka jde VŽDY do výroby. Bez tohoto postupu by jsme Vám nemohli nabídnout úpravy na míru. Objednávky se samozřejmě snažíme zbytečně nezdržovat a expedovat co nejrychleji to jde. Na stránce o nás zjistíte více o tom, jak pracujeme. Dostupnost zboží znamená počet dnů do odeslání zboží, nikoli počet dnů doručení zásilky.

6) JAK SI MÁM VYBRAT SPRÁVNOU VELIKOST?

V detailu u každého produktu najdete přehlednou tabulku měr. A protože každý výrobce má svoji vlastní velikostní tabulku, tak jsme pro Vás připravili návod jak si správně vybrat svoji velikost. Veškeré informace najdete zde.

7) VÝMĚNA VELIKOSTI - CO MÁM DĚLAT, KDYŽ POTŘEBUJI VYMĚNIT VELIKOST ZA JINOU?

Výměna velikosti není žádný problém, stačí kousek na výměnu zabalit a poslat k nám pojištěným balíkem BEZ DOBÍRKY na adresu provozovny: suspect animal s.r.o., Kladoruby 79, Letovice 67961. Pro snažší komunikaci je NUTNÉ přiložit ke zboží reklamační formulář, který najdete buď v příloze zaslané faktury ke zboží a nebo si ho můžete stáhnout zde. Nejpozději do cca 10ti pracovních dnů Vám pošleme velikost novou. A protože i výměna jde přes dílnu - musíme ji ušít, tak není problém Vám u nového kusu udělat i zakázkové úpravy na míruNáklady na dopravu vráceného zboží hradí odběratel, náklady na poslání výměny zpět k Vám pak hradíme my/dodavatel. 

8) JAK MÁM POSTUPOVAT PŘI VRÁCENÍ NEBO VÝMĚNĚ ZBOŽÍ? 

Nesedí Vám velikost nebo jste vybrali nevyhovující zboží? Nevadí, nepoužité zboží můžete vrátit do 14 dnů od převzetí. Kompletní zboží, včetně veškerého příslušenství nebo případných bonusových dárků nám prosíme pošlete pojištěným balíkem BEZ DOBÍRKY na adresu provozovny: suspect animal s.r.o., Kladoruby 79, Letovice 67961. Pro snažší komunikaci je NUTNÉ přiložit ke zboží reklamační formulář, který najdete buď v příloze zaslané faktury ke zboží a nebo si ho můžete stáhnout zde - zde také najdete kompletní reklamační řád. Peníze za zboží odesíláme zpět zákazníkovi do 14 dnů od doručení zboží k nám. Náklady na dopravu vráceného zboží pak hradí odběratel. 

9) PROČ SLEVA PO VLOŽENÍ KUPONU NENÍ U VŠECH POLOŽEK V OBJEDNÁVCE?

Sleva se vztahuje pouze na standartní nabídku, u  produktů kde svítí ikonka procent a u všech produktů v kategorii OUTLET jsou ceny již zlevněny a proto u nich není možné použít jakýkoli slevový kupon. To znamená, že pokud máte v košíku jak zlevněné kousky z Outletu tak i nezlevněné zboží ze standartní nabídky tak se sleva automaticky odečte právě jen u nezlevněných položek.

10) REGISTRACE ZÁKAZNÍKA - MUSÍM SE PŘED NÁKUPEM ZBOŽÍ REGISTROVAT?

Ne, registrace není nutná i když Vám při případném dalším nákupu zkrátí proces objednávání o víc než polovinu. Je ale dobré se zaregistrovat k odběru newsletteru, protože právě jen tito registrovaní zákazníci dostávají pravidelně informace o těch nejvýhodnějších akcích mimo standartní nabídku. Ale nebojte se, nebudeme Vás otravovat víc než 2x do měsíce a kdykoli se z odběru můžete odhlásit kliknutím na odkaz, který najdete na konci každého zaslaného newsletteru. Přihlašovací formulář pak najdete na kterékoli stránce webu, většinou ve spodní části.

11) POTVRZENÍ PŘIJETÍ OBJEDNÁVKY - JAK POZNÁM, ŽE MOJE OBJEDNÁVKA BYLA PŘIJATA?

Pokud jste odeslali svoji objednávku, musí Vám přijít automatický mail s potvrzením o přijetí Vaší objednávky do našeho systému. Pokud Vám potvrzení nepřišlo, nezoufejte a mrkněte do nevyžádané pošty. S největší pravděpodobností se bude schovávat právě tam. A pokud by nebylo ani tam, tak kontaktujte naši infolinku, je možné, že se objednávka z nějakého důvodu neodeslala.

12) MŮŽU OBJEDNÁVKU ZMĚNIT A NEBO ZRUŠIT?

Samozřejmě chápeme, že jste si nákup rozmysleli a objednávku můžete zrušit a nebo změnit a to pokud možno co nejdříve mailem a nebo ještě lépe telefonicky. Ušetříte nám tím spoustu práce s chystáním a balením a předejdeme tím oboustranným zmatkům s odesláním a nepřijetím zásilky.

13) JAKÁ JE MOŽNOST DOPRAVY ZBOŽÍ A JEJÍ CENA?

K přepravě zásilek využíváme služeb PPL. Balík je možné poslat jak přímo na Vaši adresu, tak i do široké sítě výdejních míst, takzvaných Parcel Shopů
Informace k cenám dopravy pak najdete zde

14) PLATBA - JAKÉ MÁM MOŽNOSTI ZAPLACENÍ SVÉ OBJEDNÁVKY?

Zboží je možné zaplatit klasicky dobírkou při převzetí, platbou předem na náš účet - vešketé podklady pro platbu najdete na potvrzení objednávky - variabilní symbol je vždy číslo Vaší objednávky a vůbec není nutné čekat na platební výzvu a nakonec nejrychleší způsob, ten je přes platební bránu GoPay. Veškeré informace k možnostem platby najdete zde.

15) FAKTURA - KDY DOSTANU FAKTURU/DAŇOVÝ DOKLAD KE SVÉ OBJEDNÁVCE?

Faktura ve formátu PDF se vystavuje v den, kdy expedice nachystá zásilku pro vyzvednutí kurýrem a tu Vám zašleme na e-mailovou adresu, kterou jste zadali do objednávky. Upozorňujeme, že tištěná faktura není součátní zásilky, součástí zásilky je pouze dodací list.

16) POŠKOZENÁ ZÁSILKA- CO MÁM DĚLAT, KDYŽ MI PŘIŠLO POŠKOZENÉ ZBOŽÍ? 

Základem všeho je potřeba zásilku prohlédnout už při převzetí a pokud by byl balík viditelně poškozený, je nutné sepsat s kurýrem nebo výdejním místem záznam o škodě. Pokud by byl balík neporušený, ale zboží v něm bylo poškozené nebo nefunkční, je potřeba uchovat všechny obaly, poškození si archivovat, tedy vyfotit a co nejdříve nás kontaktovat, aby jsme se domluvili na dalším postupu.

17) OSOBNÍ ODBĚR - MŮŽU SI SVOJI OBJEDNÁVKU VYZVEDNOUT U VÁS NA FIRMĚ?

Naše pracovní doba je sice do "od nevidím do nevidím", ale protože jsme přímá výroba bez zázemí pro zákazníky, tak osobní odběr není možný. Pouze ve zcela vyjímečných případech po předešlé dohodě na přesný čas a platbě předem je možné se na vyzvednutí zboží domluvit. Víc o naší práci zjistíte na stránce o nás. 

Váš tým suspect animal

Provozovatel e-shopu:
suspect animal s.r.o.
Kladoruby 79
679 61 Letovice
IČ: 29207908, DIČ: CZ29207908
č.ú.: 4211072934/6800, Sberbank CZ, a.s.
účet pro platby v eur:
IBAN: 3968000000004211072934
SWIFT: VBOECZ2X
registrace: společnost je zapsána v obchodním rejstříku vedeného Krajským soudem v Brně oddíl C, vložka 65731

 
 

Naši milí zákazníci,

dovolujeme si Vás upozornit na prodloužení dodací lhůty.

Jak už víte, veškeré Vaše přijaté objednávky se pro Vás musí nejdříve ušít.
Dodací lhůta se nyní PRODLUŽUJE tak jako každý rok
na odeslání "cca do 7 pracovních dnů"

GARANCE DODÁNÍ ZBOŽÍ DO VÁNOC platí prozatím pro objednávky přijaté do 10.12., později pak na dotaz dle kapacity dílny.

Poslední den expedice Vašich objednávek v tomto roce je pak úterý 21.12.

Váš suspect animal team