Reklamační formulář ke stažení

CO MÁM DĚLAT, KDYŽ CHCI VRÁTIT ZBOŽÍ, KTERÉ MI NESEDÍ NEBO MI Z NĚJAKÉHO DŮVODU NEVYHOVUJE

Odstoupení od smlouvy ve 14denní lhůtě samozřejmě není žádný problém a je také standartní součástí naší práce. Pro snadnější komunikaci je NUTNÉ přiložit ke zboží reklamační formulář, který najdete buď přes odkaz v mailu se zaslanou fakturou ke zboží a nebo si ho můžete stáhnout zde na této stránce dole pod textem. Zboží, které chcete vrátit pak stačí zabalit a poslat k nám balíkem BEZ DOBÍRKY na adresu provozovny: 

suspect animal s.r.o.,
Kladoruby 79,
Letovice 67961

pro síť výdejních a podacích míst pak budete potřebovat i následující:
tel: 608 847 767
mail: objednavky@motopradlo.cz

V případě odeslání balíčku na nejbližší výdejní místo PPL, Zásilkovny nebo čehokoli jiného nebude Vaše zásilka vyzvednuta a to z důvodu smluvních podmínek s dopravcem. Dále pak k odeslání doporučujeme cokoli, co není Česká pošta, ale volba je samozřejmě na vás (zde ideáně odeslat aspoň jako doporučené psaní...). A protože je PPL náš hlavní smluvní partner, tak je určitě nejen cenově výhodné k odeslání využít široké sítě téměř 3 300 výdejních míst PPL, takzvaných Parcel Shopů. Zde je jistota doručení, protože kurýr k nám na firmu zajíždí každý den a také je možné automaticky a přehledně sledovat kde se právě vaše zásilka nachází, popřípadě zda už byla doručena k nám. Zcela upřímně, pokud nám doručovatelé ČP místo doručení balíčku - a že to dělají poměrně často - jen vhodí do schránky avízo k vyzvednutí zásilky na poště, tak je velmi pradvěpodobné, že se vám balíček vrátí jako nedoručený.

Jak u PPLka na to a za kolik zjistíte přímo zde na jejich stránkách ;)

Náklady na dopravu zboží hradí odběratel. V případě naší chyby při expedici nebo vadném zboží samozřejmě následné náklady na dopravu platíme tam i zpět my.

JAK POSTUPOVAT V PŘÍPADĚ VÝMĚNY VELIKOSTI SE DOZVÍTE ZDE

Balíčky na výměnu nebo vrácení zboží pak do systému přijímáme 1x týdně, většinou ve čtvrtek nebo v pátek. Důvodem je vykrývání přijatých objednávek, které poměrně "ostře" řešíme do středy a tedy na výměny je pak prostor právě ke konci pracovního týdne. V případě, že chcete výměnu z nějakého důvodu uspíšit, je potřeba se na tomto domluvit telefonicky - 608 8047 767 - pokud to bude aspoň trošku technicky proveditené, budeme se vám snažit maximálně vyhovět.

Občas se může stát, že nám tady zazlobí virtuální šotek a automatický mail s informací o přijetí výměny/reklamace vám spadne do složky newsletteru či nevyžádané pošty a nebo zůstane viset někde v meziprostoru a vůbec vám nedorazí. Tyhle věci "mezi nebem a zemí" se stávají a ovlivnit je nijak nedokážeme, každopádně pokud byl váš balíček podle sledovacího čísla zásilky na firmu doručený, tak je výměna v běhu a nemusíte se bát, že by jsme na vás zapomněli ;)

Víc o naší práci pak zjistíte na
 stránce o nás. Doporučujeme také pečlivě si přečíst:

Váš tým suspect animal

Provozovatel e-shopu:
suspect animal s.r.o.
Kladoruby 79
679 61 Letovice
IČ: 29207908, DIČ: CZ29207908
č.ú.: 2702131768/2010, Fio banka, a.s.

účet pro platby v eur: 2702131805/2010 EUR účet
IBAN: CZ97 2010 0000 0027 0213 1805 EUR účet
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX
registrace: společnost je zapsána v obchodním rejstříku vedeného Krajským soudem v Brně oddíl C, vložka 65731