Reklamační formulář ke stažení

CO MÁM DĚLAT, KDYŽ CHCI VRÁTIT ZBOŽÍ, KTERÉ MI NESEDÍ NEBO MI Z NĚJAKÉHO DŮVODU NEVYHOVUJE

Dovolujeme si upozornit, že je NUTNÉ k vrácenému zboží do balíčku VŽDY přiložit reklamační/návratový formulář. Odkaz k jeho stažení najdete na konci této stránky.
Bez tohoto Vaši vrácenou zásilku nejsme schopni zařadit do systému a celý proces dokončit. 

Děkujeme za pochopení.

Odstoupení od smlouvy ve 14denní lhůtě samozřejmě není žádný problém a je také standartní součástí naší práce. Pro snadnější komunikaci je NUTNÉ VŽDY přiložit ke zboží reklamační formulář, který najdete buď přes odkaz v mailu se zaslanou fakturou ke zboží a nebo si ho můžete stáhnout zde na této stránce dole pod textem. Zboží, které chcete vrátit pak stačí zabalit a poslat k nám balíkem BEZ DOBÍRKY na adresu provozovny: 

suspect animal s.r.o.,
Kladoruby 79,
Letovice 67961

pro síť výdejních a podacích míst pak budete potřebovat i následující:
tel: 608 847 767
mail: objednavky@motopradlo.cz

Pro zjednodušení celého procesu jsme nechali nově u nás na dílně zřídit výdejní místo PPL, tedy Parceshop. 
V seznamu výdejních míst ho najdete podle adresy Kladoruby 79 pod názvem suspect animal s.r.o. a nebo pod kódem výdejního místa KM10367961.

V případě odeslání balíčku na nejbližší výdejní místo Zásilkovny nebo čehokoli jiného co není výdejním místem PPL, nebude Vaše zásilka vyzvednuta a vrátí se vám zpět jako nedoručená. Dále pak k odeslání doporučujeme cokoli, co není Zásilkovna, ale volba je samozřejmě na vás. Bohužel v naší lokalitě služby Zásilkovny nejsou nejlepší a je tu i reálná možnost, že se vám balíček vrátí jako nedoručený.
Ale protože je PPL náš hlavní smluvní partner nejen jako dopravce, ale nyní už i jako PPL Parcelshop, tak je výhodné k odeslání využít široké sítě téměř 3 300 výdejních míst PPL, takzvaných Parcel Shopů. Zde je jistota doručení, protože kurýr k nám na firmu zajíždí každý den a také je možné automaticky a přehledně sledovat kde se právě vaše zásilka nachází, popřípadě zda už byla doručena k nám.

Postup odeslání zásilky přes PPL Parcelshop je velmi intuitivní, z pohodlí domova a bez front si připravíte etiketu a zaplatíte za službu a pak už jen balíček donesete na ParcelShop nebo do Parcelboxu. Funguje to takto:

  • přejdete na tento odkaz kde kliknete na panel "odeslat balík od 65,-"
  • na další straně se dostanete na nabídku "bez etikety" nebo s "etiketou" - varianta "bez etikety" je od PPL přednastavena a nepotřebujete k tomu tiskárnu. Pokud nevlastníte chytrý telefon, je potřeba zvolit variantu "s etiketou", vygenerovanou etiketu vytisknout a na balíček pěkně po staru nalepit
  • po volbě etikety sjedete níž kde vyberete zemi. Pod tímto výběrem pak zvolíte velikost zásilky, potvrdíte, že jste se seznámili s podmínkami balení zásilek a kliknete na "pokračovat"
  • na další stránce si vyberete jak chcete zásilku odeslat - v našem případě vyberete buď ParcelBox a nebo Parcelshop. Pod touto volbou pak najdete pro vás ten nejvíce vyhovující kam zásilku odnesete. Na stejné stránce pak vyplníte svoji adresu a kliknete na "pokračovat"
  • dostanete se na další krok, tedy výběr místa kam chcete zásilku odeslat. Tentokrát je nutné vybrat Parcelshop - pozor předvolba od PPL je na Parcelbox - tato zásilka ale bohužel nebude doručena k nám, ale vrátí se vám zpět
  • v nabídce mapy vložte do vyhledávacího okna Kladoruby a zobrazí se vám naše výdejní místo suspect animal s.r.o., které potvrdíte volbou "vybrat toto místo"
  • zaslání na dobírku nevyplňujte a tuto volbu přeskočte, tyto zásilky opět nebudou převzaty a budou odeslány zpět k vám. Vyplníte příjemce, tedy nás viz kontakty výše a opět potvrdíte, že chcete pokračovat 
  • na další straně už jste ve finále, kde odsouhlasíte obchodní podmínky a kliknete na "zaplatit". Možná je pouze platba kartou. Budete přesměrováni na platební bránu a po zaplacení vám systém vytvoří SmartPIN a QR kód pro předání zásilky.
  • hotovo! a to je vše! 

Náklady na dopravu zboží hradí odběratel. V případě naší chyby při expedici nebo vadném zboží samozřejmě následné náklady na dopravu platíme tam i zpět my.

JAK POSTUPOVAT V PŘÍPADĚ VÝMĚNY VELIKOSTI SE DOZVÍTE ZDE

Balíčky na výměnu nebo vrácení zboží pak do systému přijímáme 1x týdně, většinou ve čtvrtek nebo v pátek. Důvodem je vykrývání přijatých objednávek, které poměrně "ostře" řešíme do středy a tedy na výměny je pak prostor právě ke konci pracovního týdne. V případě, že chcete výměnu z nějakého důvodu uspíšit, je potřeba se na tomto domluvit telefonicky - 608 8047 767 - pokud to bude aspoň trošku technicky proveditené, budeme se vám snažit maximálně vyhovět.

Občas se může stát, že nám tady zazlobí virtuální šotek a automatický mail s informací o přijetí výměny/reklamace vám spadne do složky newsletteru či nevyžádané pošty a nebo zůstane viset někde v meziprostoru a vůbec vám nedorazí. Tyhle věci "mezi nebem a zemí" se stávají a ovlivnit je nijak nedokážeme, každopádně pokud byl váš balíček podle sledovacího čísla zásilky na firmu doručený, tak je výměna v běhu a nemusíte se bát, že by jsme na vás zapomněli ;)

Víc o naší práci pak zjistíte na
 stránce o nás. Doporučujeme také pečlivě si přečíst:

Váš tým suspect animal

Provozovatel e-shopu:
suspect animal s.r.o.
Kladoruby 79
679 61 Letovice
IČ: 29207908, DIČ: CZ29207908
č.ú.: 2702131768/2010, Fio banka, a.s.

účet pro platby v eur: 2702131805/2010 EUR účet
IBAN: CZ97 2010 0000 0027 0213 1805 EUR účet
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX
registrace: společnost je zapsána v obchodním rejstříku vedeného Krajským soudem v Brně oddíl C, vložka 65731